Tegevusega taasalustamine ja toodetele kaubamärgi loomine

Brändi kujundamise raske töö
Tegevusega taasalustava firmana on vaja tegeleda miljoni probleemiga. Peaaegu aasta võttis aega, et välja töötada ja katsetuste läbi valida välja parimad võimalikud mudelid, millega rahva ette tulla. Oluliseks pidasime oma toodete juurutamisel nii kasutajasõbralikkust kui ka vastupidavust ilmastikutingimustele. Samuti pöörasime tähelepanu sellele, et meie toodangu kvaliteedi ja hinna suhe oleks potentsiaalsetete huvilistele võimalikult vastuvõetav ja aktsepteeritav.
Tänapäeval on mitmeid võimalusi kaubamärgi loomiseks. Internetist võib leida lehekülgi, kus on võimalik tasuta oma soovi ja nägemuse kohaselt ise konstrueerida nii logo kui visiitkaart. Samuti on vastava teenuse pakkujaid õige palju. Kuid raskem küsimus on see, milline paljudest valikutest iseloomustaks firmat ja selle tooteid kõige paremini ning oleks samal ajal ka meeldejääv ja teistest eristuv.
Tänaseks päevaks oleme oma tootmises arendanud kahte erinevat toodete gruppi. Need on discgolfi korvid ja suitsuahjud. Mõlemal tootegrupil on mitu mudelit, et huvilistel oleks võimalik valida just neile sobiv ja vajalik toode.
Patendiameti kaubamärkide avalikust andmebaasist ei leidnud me ENLI kaubamärki. Kui seda kasutataksegi, siis ei ole see Patendiametis registreeritud ja seega vaba kasutuselevõtuks. Meile tundus see tähtede kombinatsioon päris tore, lühike, meeldejääv ja kõlab hääldades meloodiliselt. Veidi pusimist ja välja tuli siis selline:
See logo hakkabki nüüd eristama meie discgolfi korve teistest samaliigilistest toodetest.

Eelmine
Patendiameti sertifikaat
Järgmine
Meie panus eesti klubide meistrivõistlustel

Vastused puuduvad

Email again: